Ordinary Me

‘writting nonsense just to keep sane’

Fitness May 14, 2008

Filed under: celoteh gak jelas — hawe69 @ 7:26 AM

Effectif 12 May, gw masuk fitnes center yang di PJ. Lumayan mahal tapi biar jadi motivasi tambahan karena biasanya gw jadi males setelah 3 bulan pertama. Lingkungan fitnes nya lumayan ok, gak asik sih tapi lebih nyaman karena belum terlalu crowded dan jarang yang sexy bodynya ==jadi gak minder== 🙂

Semoga usaha gw kali ini berhasil , semangat! semangat!

Advertisements
 

One Response to “Fitness”

  1. hawe69 Says:

    update, unti 19Dec, only loose 3kgs.. and the fitness center become more crowded..
    ah, udah gak berharap bisa turun 10kgs deh.. yang penting sehat aja, dan lebih berenergi kalo olahraga rutin.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s